massa massa massa

Denna helg gick fort fam fn. De började med att syrran kom över, kom på att ja skulle på blingo  party så drog med syrran dit. Ja va den ända som kom roligt roligt men men mer lussebulalr till oss. Köpte massa saker kasnke för mycket men ja de e ju ekologiska så. köpte :

spark drekten till ronja ,grönrandigt till leo, de rosa byxerna till loke och den randiga tröjan till loke med han har ju byxer i randigt så måste ju matcha. köpte även ett par trosor till mig dom av så mjuka at de kan bli mina hemma segar trosar sådana måste man ju ha.


                           


Kom hem 23 va bra i säng. på lördagen skulle vi på 50 års fest men först lekte vi med barnen i parken sen gick vi till farmor oc farfar där de skulle sova över. sen drog vi på 50 års fets pappas tjej som fylt.D e va trevligt god mat osv men vi åkte hem tidigt vid 22 för de tar så lång tid att åka hem va hemma vid 00:00. Men de va roligt skönt att få vara barnlediga eller ja så got som ronja räknas inte som barn än hon e j bebis.  Fast när två "små" tjejer skulle sjunga lucia sånger fick Ronja nog hon va inte glad alls va kasnke för at de höll på i 100 år. Men som tur kunde ja facinera henne med den fina ljus slingan som de hade.

Idag klipte syrran mig. Så nu e de kort nästan. Min mamma va över och så klart min bror. Killarna va glada de älskar sin morbror birk. Sen drog vi tillbax till farmor och farfar och gjorde julgodis och pyssel som vi brukar göra hos dom innan jul. Fick även den årliga jul cd av svärfar hehehe han e skön han. Nu sitter ja här och peppar mig för att fräga håret orak bea orka. Just nu ser ja t som en 12 åring i håret. Ska no göra det i reklamen på erik och mackan .

får bli en bild i morgon på hur "fin" ja blir om ja vågar läga ut den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback