mitt hår e skit fult

Inte blir det någon bild på mitt hå då ja ser ut som tjejen i pulp fiction, fast uta lugg och de ser inte bra ut. på henne ja på mig nej. Men men de växer väll snart tillbax. Skönt e det vilket fall i kort hår. 

Idag va killarna hemma som vanligt på måndagar vi fixa och trixa hemma städade och lekte och skrev brev till tomten som de ska lämna i tomtens bevlåda i centrum  morgon. Va lat idag så blev stek tror de va min bästa stek ever. Kilarna åt som hätar fick ta bort så gubben kunde ha matlåda. Alltid roligt när de gillar de man lagar.

Tog fram granen idag. Killarna va så glada och kläde så fint. Loke körde en klunga kular i botten skit snyggt. Ronja va himla impad av den den av så fin så hon pratade lite med den. 
 

Snart e det jul va fort de gå när man va liten tog det evigheter tills de va jul. Och hur ska de hinna hitta tomten i skägget i brevlådan???? kommer de hinna? spännande värre hehehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback