leo min supper duktiga kille

Ja va ska man säga, Leo e en så duktig kille. Vilket så klart e själv klart men igår va vi och storhandlade följde han med. Han va världens duktigaste kille han e så stor nu att ja inte har hängt med. Han hjälpte mig sprag inte runt tjatade inte att de va tråkit eller så. Inte ens när vi va tvungna att vänta på farmor som v långsamare än oss tjatade han eller sprang runt, han satt så fint med mig medans Ronja käkade. E så stolt över min stora kille. Han sak nu få följa med varje gång.

kom hem gansak sent så vi gick oss en skön sovmorgon. ronja till 7 men tuttade/pratade till 0845 leo vakande då ronja va klar och loke väckte ja 9. Gubben gick dock upp 5 ha blide aningen avis när ja sa att vi sov så länge hehehe.

i helgen kommer min farfar över ska bli kul va ett tag sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback