leo va så ledsen

Idag när ja skulle lämna kilalrna va Leo så ledsen ville inte alls gå till dagis. Vet inte va det e med han varit så typ hela veckan men idag kom de tårar och han vägrade släppa mig. Han säger inte varför han inte vill gå. så e de gämt om någon slår honom säger han aldrig vem det är eller så skit jobbigt. men men fick lämna honom skit ledsen men ja lovade honom att han skulle få följa med att stor handla med mig idag då blev han glad. Undrar om han sakanr mig ? nästa vecka funderar ja på om han sak få vara hema själv en dag bara med mig och Ronja. ja vi får se.


igår hade ja och Ronja värsta äventyret hehe nästan vilket fall. Vi lämnade killarna och sen gick vi till jakan för att ta pendel in till den stora staden hehe. och där träffade vi min BELLA äntligen typ. att få in så att de klaffar att vi kan ses nu förtiden e svårt hon jobbar och ja har saker som måste göras men igår träfafdes vi. så mysigt och roligt. kollade affärer (julklappar) fikade käkade ja hade supper trevligt. Ronja fick en ny snygg mössa och tossor från pop oxå.

idag sak ja städa min farfar och hans fru kommer i helgen då måste man ju ha lite fint. undrar bara va ja ska börja städa ? där uppe eller där nere?


Kommentarer
Postat av: Yaz

Näe men stackars Leo. kanske är det så att han saknar dig, han är ju äldst och nu finns ännu en bebis som måste tas hand om. Kanske vill ha lite mammatid. Plutten da. Hoppas INTE att ngn är dum mot honom på dagis, då blir INTE moster glad...!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback