snart flyttar världens bästa vän

fy om 4 dagar flyttar min bästa vän i hela världen. Hon flyttar inte lite hälle utan hela vägen till england men fn om de ska stoppa våran vänskap. Nej inget hav eller så kan de.
Minns när vi va små och lekte alla tokiga lekar, rymdskepp i hennes mamams säng hehe fan va tiden går. Känns som i går som vi va hemma hos dig och Heli dansade sin tango och lagade go mat.
Men nu e ja 3 barns mamma och du ska flyta till england. Du ska veta hur mycket ja älskar dig och även om du inte är min biologiska syster så e du min blodsyster, min trapp syster , mina barns moster.

Helst av allt skulle ja vilja att du flyttade över mig igen som när vi va små men de går ju inte för ja bor i rad hus och bo på mitt tak skulle fan bli kallt. Men ja e så glad för din skulle att du har hittat en kille som värkligen älskar dig för de syns på honom, en kille som kan behandla dig som du förtjänar att bli behandlad även om de betyder att du bor långt bort.


ja nog med svamlande eller va vi ska kalla detta behövde skriva av mig, lite jobbigt ändå att du ska flytta men fan så coolt ändå min bästis i HP land aja

ÄLSKAR DIG BÄSTIS



Bästis med min bäsis

Kommentarer
Postat av: Yaz

Åh bästis! Du fick mig att börja gråta nu ju! Du är världens bästa, vet inte vad jag skulle göra utan dig! Kommer sakna dig massor det vet du! Du tog min idé, skulle skriva ett eget inlägg om dig ju :) det kommer jag göra iaf. Du är bäst bästis, verkligen. Älskar dig systra mi!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback