en trosdag

Rubriker de e fan tråkigt att komma på va de e man ska skriva så ursökta för dom.

igår skrev offer och ja på papperna så nu e han pappa på papper oxå skönt.
glömde skriva efter Ronja och ja varit hos läkaren så här goes.
Va där i god tid och allt men tror på fn att ja sätter mig i fel väntrum de finns 3 där ja går. en för viksjö,jakan och barkarby. satte mig på min vanliga men skulle tydligen sitta på jakans inte letade dom efter mig häller nej men en anna brud frågade dom efter som tur hörde ja att de sa att hon satt fel så ja frågade om ja oxå satt fel.
 Då frågar dom jaha e de här Ronja kanske. vi undrade va ni tog väge. så fick väga våran tjej vägde 5300 och e 57 lång så hon e lite stor men ja liten om man gämför med killarna när de va 2 månader. läkaren hade en student med sig oxå och hon sa till honom att ronja va en prakt bebis sådan skulle en 2 månaders vara. roligt att höra. sen va de oxå roligt att höra hur hon pratade med honom medans hon undersökte. man kännde igen sig som elev fast ja ämnet va inte de samma när ja va elev hahaha.

tänkte bjuda på lite nya bilder på Ronja hon växer ju en del








Kommentarer
Postat av: Yazmina

Det står inget om när den kommer på svenska. ska utreda det =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback