Tjejer e svår klädda

Det e något man får lära sig som mamma till en tjej. Killars kläder går ju som på räls men en klänning fy fn de va inte lätt men den kom på, blir nog bättre när ja får träna lite mer.

I helgen va vi hos mamma som vanligt när offr jobbar helg nu mera. trevligt som vanligt fint väder oxå.
fast resan dit va ett H vete 2h och 30 min sent kom tåg fn fram. de brukar ta 40 min att åka till mamma men inte då.Fatta om mina barn va utråkade till slut, vi hade kollat på ALLT  på tåget som tur va de inte mycket folk på men ja gå runt i ett tåg med 3 barn och en väska inte de roligaste som finns. Men men vi kom kram och å va de lite panik kilalrna hade klipp tid till 2 men vi han och nu har båda mina barn klipps sig.  loke har inga ängla lockar mer. men sparade en lock som mine. dom e himla fina nu har alla mina barn samma frilla typ hahhah.
på lördagen va vi på "stan" vetefan om mariefred har en stad men något e det torget kasnke de heter. dom hade prinnsar och prinsessdagen och firade rosa bandet dagen som varje år. Dom hade Godis regn och uppträdande. trevligt men när de va godisregn blev loke nertrampad av de storre barnen. Leo och bik tog dock massa godis så loke oxå fick.


i söndags när de va tänkt att vi skulle åka hem bestämde vi oss att vi stannar kvar tils på måndag ingen dagis ändå ju. så ännu en dag spenderades i mariefred skönt.

nu e vi hemma kom hem igår men på kvällen va leo varm typ feber, och i morse kräktes han tror de va för att han hade så mycke feber att de kom ut. så idag har alla varit hemma eller ja utan pappa. Leo har legt och sovit massa set lite på tv medans ja och Loke och Ronja varit och påtat i trägården rensat massa och krattat löv, Nu behövs de köpa nya växter men de får bli till våren tror ja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback