april april nej fan de va för sent

Ojojojoj helt slut i huvet efter en hård vecka känns det som. Igår gjorde jag prov, i kista tog basj lång tid att åka dit och lång tid hem så skruttan fick vara länge utan mig. Gick bra men när de va dax att sova gick de inge rba hon e ju van vid tutte så va gör man liksom. Provet kunde ha gått bättre kände ja förvirrade mig med inflation och flation men svarade på allt så hoppas g men ja risken finns för ig. Har ställt in mig på omprov så det gör inget ska läsa lite på nu tilsl ja får svaret. Får se hur det går. Skickade nu precis in mina uppgifter för denna vecka så det av skönt. massa denna vecka kanske därför man e så slut? Men det e roligt iallafall.

I onsdags va Ronja och ja hos fotografen och idag e bilderna klara gick skit fort. kan dock inte hämta bilderna för vi sak till mamma idag. gubben jobabr helg och syrran och hennes ille vill träffa barnen. De sak få någon he-man sak av honom.  vi har sjukt mycket he-man nu. i går kom he-man svärd och utklädning till skettetor killsrna blev glada.nu kan man säga.

Igår va det babysim gick skit bra guppade runt som vanligt. Igår var det sjäv räddning alltså hålla sig i kanten och dra sig upp med föterna i vägen inga problems. Vi ahr ju gjort vningar innan så hon hajade direkt. Men sen såg hon att de va muttrar vid kanten på räcket och då a det kört hon blev helt kär i dom. Efter det hämtade vi passet till Ronja sjukt söt bild hone lite putt men söt ändå. Så nu kan inget stoppa resan till til HP land och bästis.


Nej nu ska ja packa, ska hinna hämta paket på posten oxå innan vi drar. hoppas de e mina böcker och inte mer he-man trams.

Kommentarer
Postat av: viktoria

hej vill du beställa ngt avmina kort som finns i min prislista så mailar du mig på skogstrollet[email protected] och berättar vilket kort di vill ha. (Dock har ja inte hunnit uppdatera om de som nu finns i butik men ska försöka hinna med de så snart som möjligt. De som finns i butik kommer dock finnas till försäljning igen efter maj månad.) Men vill du att jag skapar ett helt nytt till dig för ett speciellt ändamål så mailar du mig på samma adress om dina ösnkemål o när du vill ha kortet + vilken prisklass du tänkt dig så skapar jag ett kort i den prisklassen. mvh viktoria jönsson. ps beställningskort tar jag 10 - 20 kr exra för så att du vet om det. Hoppas du fortfarande är intresserad. Maila i så fall som sagt. mvh vickan

2009-04-03 @ 11:28:52
URL: http://viktoriahelena.blogg.se/
Postat av: Linda

Åhh vad roligt med babysim.. wiiie

2009-04-03 @ 21:16:37
Postat av: viktoria

hej vet inte om du fick mitt inlägg hittar de inte här så sänder igen. för har heller inte fått ngt mail. om du vill beställa kort ifrån mig så gör du som så att du mailar mig på skogstrollet[email protected] och berättar vad du önskar köpa o vad det får kosta så gör jag ett kort i den prisklassen eller så väljer du ett kort ur mitt sortiment kolla in http://viktoriahelena.blogg.se/category/prislista.html mvh viktoria. hoppas att få höra ifrån dig. :-)

2009-04-07 @ 09:01:22
URL: http://viktoriahelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback