bröllop och babysim

Så va det babysim igen. Idag e näst sista gången för stegg 2 sen blir det stegg 3 om vi får pltas. Har glömt att anmäla oss så hoppas vi får plats anmälde igår men aj bara en tid som passade oss så får hålla tummarna.

Skrutt sover på soffan deckade i mitt knä, gubben lämnar killarna på dagis idag skönt att slippa ibland. Även om det inte är jobbigt eller så är det välldigt träligt. Ligger långt bort och tar tid att gå fram och tillbax. Men ska snart dra ska hämta upp ronjas kort som hon tog för några veckor sen har glömt att hämt dom så ska passa på medans ja ändå är i stan trakten.


Hehe när ja hämtade leo i går eller iförrgår berättade han att han hade gift sig. För han och hans tjej hade pussats och gift sig. Då frågade ja men varför blev inte ja bjuden da. Då säger loke mamma ja kan gifta mig med dig och så pussar han mig. Han e så söt min lille b och leo e stor har tjej och allt. Han e tydligen jätte kär i henne och hon i han. De lekte när ja kom och de va sjukt sött. Då blir man himla rörd som mamma och vill at fram kamern osv osv så är skäma ut barnen men aj tyglade mig och gjorde nada hahaha. Nä nu sk ja byta på min dotter som har skitigt tror hon e klar hon har börjat krypa i väg så då e hon nog klar.


Simma lungt

Kommentarer
Postat av: mallory

haha gulligt me bröllop, min största har en tjej o dom älskar varandra o brukar typ säga de jämt när dom ses haha, och att dom ska gifta sig när dom blir stora :-) ung kärlek! haha

2009-04-23 @ 20:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback