den 23/8 09

Ja nu e ja lite sentimental, för ett år sen skulle min skrutta ha fötts om bf efter ul hade stämt. vilket jag ioförsig inte höll med ,med för ja jag vet när ja blev gravid, och min bm sa att ul är inte så säkert mäter de fel på i millimeter blir de fel. Men men hon kom inte ens i närheten så sak samma.

Hur som helst för ett år sen väntade ja på en lite människa. Nu e denna underbara människa hos oss och snart 1 år skit kul men lite sorgligt hon e ingen bebis mer, den tiden e över. Men skit kul det finns ju inge bättre än att se sina barn växa och utvecklas.


Idag så va vi i skogen typ hela dagen gick ut vid halv 11 kom hem vid 16. Alla va bra möra.
Vi gick som vanligt i gåseborg men nu trotsade vi skogen med vagn och gick lite länge kom till hässelby. HEHEHE det e skit nära gåseborg tydligen, de va lite roligt.
Men vi hade jätte mysigt, gubben och killarna fiskade och ja och ronja gick rut i skogen och kollade på saker. Det är ju hur skoj som helst när man e liten. Ronja skulle kolla på allt och då hittade vi hasselnötter som vi plockade. Sen på vägen hem blockade vi även blåbär så imorgon blir de en paj.

Nej nu ska ja läsa lite harry potter. Är inne i en hp period som vanligt tihi. Nu e det halvblods prinsen.
Imorgon blir det skola för leo tandläkare för loke så fult oss medvetslös. Ska försöka besöka svärmor på hennes jobb oxå hehe nattis alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback