Tillbax till verkligheten

Så där nu e semestern slut och de e tillbax till verkligheten I torsdags började Leo skola eller ja förskoleklass men de e ju skola. Han var så stolt och hade jätte kul. Loke började dagis i tisdags och de gick bra. Han ville inte gå på morgonen så ja förväntade mig gråt och skrik men när vi kom dit sa han hej då mamma gå nu så ja kan leka med min kompisar.

Ronja går nu heltid kryper ytterst sällan, hon tok tränade på morfars land. De har ju stooor gräs matta där så den va bra träning på, då gör man sig inte så illa häller. Det e så konstigt hon går hon e verkligen ingen bebis nu. För ett år sen va hon inte ens född utan i min mage och bf hade varit i morgon. Men ja inte för att hon kom ut då eller så.


Ska försöka blogga mer nu när verkligheten är tillbax.


Bjuder på en bild på ronjas snygga byxor som jag e så kär i.




köpte de i stl 86 92 och 98 104 hahahha ja jag älskar dessa och ronja passar skit bra i de.

Kommentarer
Postat av: Titti

hihi såna byxor har Zaga oxå ler

2009-08-25 @ 17:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback