Inge jobb idag

Idag skulle jag igentligen jobba kväll men ingen barnvakt så gick inte. Gubben jobabr oxå kväll, fast han jobbar fler h än jag så ja fick vara hemma. Sen så va vi tvugna att ta loke till dotorn för han har haft ont i magen ett bra tag. Men i natt skrek han i smärtor, Skulle åka in men efter 20 min försvann de. Så efter lämningen av de andra så gick vi till vårdcentralen. Efter lite kläm och prat sa dorktorn att vi prövar lacoulos och ser om de hjälper, annars får vi komma tillbax och se va vi sak göra. Man vill inte precis göra rektal undersökning i onödan eller oral för den delen. Inte direkt så skoj.

Va livrädd för att Loke inte skulle ta medecinen för han e kräsen, men de smakade got tydligen för han slickade i sig allt. Men det skulle vara som en sirap så alltid bra.


Nu va det dec oxå killarna öppnade sina kallendrar i morse mycket glada va de.



Och gud hur många runt om kring mig e inte gravida nu? omg omg omg inte bra för ja blir så sugen men NEJ JAG SAK ITNE HA FLER BARN. Ska låna och kläma och känna sen tillbax. Nu sak ja tjäna pengar och njuta av de vi har. Sen kanske hahaha eller ja nej eller?

Kommentarer
Postat av: alexandra

Två till tycker jag du borde skaffa:-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback