inlägg nr 2

Vet inte va jag sak säga är inne i ett jobba jobba jobba dimma.
I går jobbade ja 0730 -21 inge kul alls specielt inte när all rast jag hade var 30 min vid 2 och 30 min vid 16.
Men men han som skulle jobab dag va inne på bb och hade annat för sig så passade på att få lite extra h och sen e det ju söndag det e ju bra ob.
Och idag ringde de från jobbet men ja svarade itne pallade inte fan. Ska jobba kväll de räcker!!! ska jobba kväll i morgon med så nej de får räcka. Men e ledig 2 dagar denna v kanske ska jobba extra hahaha ELLE INTE.

Nej nu sak ja sortera kläderna ja fick av grannen. Gillar mina granar de e så trevliga hehe. Fast ja e ju trevlig tillbax så.


och nu snöar det oxå man blir lite extra glad i hjärtat.

Har kört ner mig i bokträsket igen men det e itne hp denna gång. Skäms nästan för att skriva va de e för bok så ja låter bli ett tag till.

nej nu ska de jobas hej då

Kommentarer
Postat av: alexandra

Shiiit va mycket du jobbar då!



Får jag gissa på hmmm Twilight eller nåt som bok??

Postat av: Bästis

Neeeeej!!! Inte twilight??!! Snälla bästis säg inte att allt mitt jobb att få dig o läsa har gått åt helvete?

2009-12-29 @ 00:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback