Snart va de jul dåra

I övermorgon e det jul jag ja e nästan klar med julklapparna. Ska bar fixa mammas och sen slå in allt. Men de får ja göra efter jobbet (jobbar kväll idag (halv kväll)). Imorgon blir det att förbereda julmaten då vi ska vara hemma hos oss. De blir vi och mamma, birk och hennes vän. Ska bli skönt att vara hemma men fan a mycket de e man sak fixa i mat drick och godis väg men lite kul. Känner mig så husmorig. Har gjort massa knäck och napolion knappar eller mozart kulor som de igentligen heter.

Kollade nyss på mitt konto och va står de där jo LÖN hehehe hur glad i hjärtat blev mn inte då. Kändes så otroligt skönt nu slipper man få en inkomst på max 4000 mamma pening nu blir det mer massa mer nice.
Så imorgon innan jobet ska ja köpa de där julkläderna ja kluttat på till barnen. Jag vet onödigt men denna månad får jag faktiskt!!!!


Nej nu ska ja t in knäcken och paketera den sen dra till jobbet.

God jul alla glada

Kommentarer
Postat av: Titti

Jag vill oxå ha knäck

2009-12-22 @ 17:16:56
Postat av: alexandra

Löningsdagen är den ENDA dagen det kändes OK att jobba! haha



Lego överhuvudtaget är bäst, men Star Was ligger högt upp!

Dennis ville ha alla de med, men det blir London i februari så då kan han shoppa där:-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback