Babysim

Sitter och har pluggat i 3,5 h de e inte illa de. har skrivt sjukt mycket hehehe kanske för mycket, men när ja väll börjar och de e intresant så blir de lätt mycket. Men men nu får de räcka ska sova eller läsa min bok hum undra svårt val.
Har läst ut en torrdyvel flyger i skymningen den va rikgit bra, det ä ju en barnbok kanske mer men bra för det. Helt klart en bok att rekomendera om man vill ha en bok att läsa över en helg eller så. Den är ganska lätt att läsa. Dock jobbigt att komma in i. hehehe jag e inte bra att pucha någon att läsa en bok nej ja vet hehehe.


Idag va det babysim för att byta ämne. Ronja va så duktig så. Instruktören hade henne som visnings baby när hon skulle vissa de nya vi skulle göra. BADRINGEN Ronja hajade grejen direkt och allt sparkande vi tränat på kom till användning. Hela passaet gick jätte bra Ronja va dukig och tiden bara flög fram. Ska bli kul nästa gång se hur mycket hon lärt sig tills dess.

Killarna och ja hade vatten krig typ idag hehehe men de får man ju inte ha hemma inne men vi hade de ändå ibland får man vara bussig.

Kommentarer
Postat av: alexandra

Gud va roligt att hon diggar babysimmet:-D

Postat av: Jessica

Haha! Ja, de har blivit riktigt stora nu pluttisarna! Jag hade glömt bort att de kom samma datum! :-)

Vilken tid föddes Ronja? Den där lekparken i Täby har jag ingen aning om exakt var den låg, men det var nå höghus där och väldigt mycket öppen yta med ängar och skog om jag inte minns fel... Advokatfirman låg precis där, men jag vet inte vad firman heter heller...



Så kul att läsa om hur det går på babysimmet! Verkar toppenmysigt!



Ha det!



Kraam!

2009-02-05 @ 19:36:39
URL: http://trebarnsmamman.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback