fingerar bea nu eller?

Snart dax att sova måste bara skriva att svenska inte är ett lätt ämne att plugga. Ja borde läsa sfi inte svenska a va fan. Hajar inte va fröken skriver måste typ slå upp. En fråga va -Hur fingerar författaren sin berättarsituation? jaha och va fan betyder finger da? ja de kan man fråga sig, de betyder låtas hitta på så ni vet. Men ja så kul har jag det.


Idag va vi och handalde lite, hämtade Ronjas paket från libero. Alltid trevligt med gratis saker. Gratis e gott 
Sen va vi i outlet och på gubbens jobb och shoppade. Slank in på toysarus oxå. Att man alltid hamnar där e. hur kommer det sig? Sen åkte vi till farmor och farfar och fikade och käkade korv. Ja de va mer eller minre våran dag. 
PÅ kvällen lagom till melodifestivalen blev Ronja inge bra. Jätte ledsen som att hon hade ont bara skrek men de gick över efter 30 min och en alvedon för hon v lite varm. Aja nu sak ja sova eller läsa t min nya bok kanske den e ju så spännande. 


Kommentarer
Postat av: alexandra

Nu har jag satt betyg på filmerna:-D



Dennis var bara dårlig där på kvällen tack å lov!



Du skulle sagt till, så kunde vi gått allihoppa på Toys R US!=)

Postat av: alexandra

Men 6500 är ju alldeles för mycket för en månad?

Det låter ju helt sjukt, jag skulle gå i taket för den dära skiten!



Benji skulle bli överlycklig för Spiderman kläder, fattar inte vad som har hänt med min son!

2009-02-09 @ 15:26:58
URL: http://mama08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback