f*n

E skit ledsen bilderna på Ronja när hon e nyfödd e förstöra för alltid tror jag. gubbens mobil hamnade i tvätten på någon vänster och i den fans alla biler. Nu funkar den inte för 5 öre så vetefan va ja sak göra. Ska ringa telenor butiken eller något kasnke och se om de kan hjälpa om de finns hopp.  Har någon bild i min mobil men hans kamera i mobilen är bättre. Plus ja hade annat för mig när hon föddes så va inte kapabel att fotta hahaha.

Nu sitter Ronja på golvet och leker ska fixa med tvätten. Bara måste hita orken.
Idag e det öräldra möte rolit värre. Nej men man måste. Som tur kunde svärmor ta barnen då gubben jobbar kväll. Han har en tendens att alltid jobba kväll när det e möten. Men men så e det.

nej tvätten var de ja bäst att fixa när Ronja leker så fint.


Kommentarer
Postat av: alexandra

Kvinna har du bytt nr eller?

Skickade ett sms imorse,fick du det?



Vilka filmer vill du att jag ska se då? Harry Potter?=)



Puss

Postat av: Titti

Va tråkigt de är när man förlorar bilder hoppas de löser sig iaf

2009-02-18 @ 13:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback