härmar Alexandra

Härmar Alexandra. Behöver få igång min hjärnan så here goes

Regler!
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord!

Om en person har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!

1.Vad heter du?: Beatrice
2. Ett ord på fyra bokstäver: boll
3. Flicknamn: berit
4. Pojknamn: bob
5. Yrke: baggare
6. Färg: blå
7. Klädesplagg: byxor
8. Mat: Burritos
9. Sak i badrummet: badanka
10. Plats/stad: barcelona
11. En orsak att vara sen: bombhot
12. Något man skriker: BUUUUUUUUUUUUUU
13. Film: Bambi
14. Något man dricker: blåbärssoppa
15. Band: baha men
16. Djur: Babian
17. Gatunamn: baldervägen
18. Bil: bubbla
19. Sång: bäbävita lam av okänd
20. Aktivitet med mer än en deltagare: bugg (dans alltså)


hehehe lite svårt ibland men lite roligt

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha, jag fick tvärstopp på "djur".

Frågade försiktigt alla mina kollegor som skreeek "APA" hahaha

Postat av: Alexandra

Jag känner presset från dig, pressen du lägger på mig för att ploppa ut en till unge! haha

2009-02-27 @ 15:33:17
URL: http://mama08.blogg.se/
Postat av: viktoria

hugo tackar så mycket :-)

2009-02-27 @ 22:05:54
URL: http://viktoriahelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback