man lär när man lever

Plugggggggga massa idag känns som det. Har gjort 3-4 uppgifter nu bara idag så de har varit bra. Men eftersom vi sak på kryssning på torsdag så har jag mindre tid att göra klart allt. Men det ska nog gå det med. Svensakn är jag snart klar med samhället med så de blir nog bra. Borde plugga mer nu men orakr bara inte ögonen går i kors typ. Gjorde en halv nu de får räcka.  Får göra mer imorgon efter bvc. Ronja ska få sin spruta och vägas spännande spännande. Som tur ska gubben me så han får hålla i henne huva hatar sprutor.


Såg nyss familjen anorlunda på tv. Jag säger då det max 1 unge till om minst 7 år. Tycker de som har fler barn än 3-4 ska ha kred för det, (vi med 3oxå) inget för mig direkt men för dom tydligen. hehehe Ja skulle inte må bra att ha så många barn skulle slå mig själv för att ja inte har tid för alla. men men vem vet va ja gör om 10 år hahahahahahah nej ärligt de gör ja inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback