pluggeri pluggera

Sitter i telefonen för ams. Hehe nej ska inte söka jobb än men en uppgift är att man sak ringa dom och ställa lite frågor. Va tydligen låång kö tid så passa på att blogga lite.

Idag fick typ allt fel som kunde gå fel, vi missade bussen så fick gå. nej det e inte långt till dagis men fan de va typ 5-10 minus skit kallt. Jag hade glömt mina vantar oxå burr burr. Men vi tar oss till dagis killarna e inte så glada men vi kom fram iallafall. Tog skit lång tid att lämna dom av någon anlednign så Ronja som sov va ute gansak länge. När vi kommer mot bussen hem ser ja att hon e blå på kinderna. Får försöka värma dom så got jag kan när jag själv e stelfrusen. Men de gick hyffsat , men så va bussen försenad så typiskt. När den väll kommer e typ värmen inte på. Så när vi kom hem hoppade vi ner i badet för att värma oss. Nu sover skruttan och ja pluggar, eller ja sitter i telefon kö har blivit lotsad hit och dit ett par gånger nu men nu ska ja vara rätt ute. Men plats 11 i kön hehehe.
Ska nog göra lite soppa medans jag vänntar. Kan ju ta et tag och ja bäst att göra de bästa av situationen. Ska nog göra lite potatis och purjolök soppa.

Woho kom fram och hon trode min kommu hade bättre svar på det hahahah detta sak bli kul undra vart ja hamnar sen............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback