VARING FÖR SVORDOMAR

VARING VARNING FÖR ALLA FIN KÄNSLIGA INLÄGGET KOMMER INEHÅLLA SVORDOMAR

så nu e alla varande om att ja kommer svära!!!!


Har precis varit i telefon med idoitföretaget kreditor. Enligt dom har jag inte betalat en faktura men enligt mig har jag det.
Första personen jag pratade med sa att ja inte över huvudtaget hade betalat något så ja bad att få återkomma för att kolla upp att min bank hade dragit och de hade dom. Så ringer upp igen och puckot ja får prata med då säger att jo de hade ja . Fine så av de ur världen men så kom den underbara grejen med att ja inte hade betalat för januari. Jag har inte fått någon jävla faktura då så klart som fan att ja inte har betalat den liksom. Men inligt cpt i telefonen är det mitt ansar att se till att ja får en faktura. För de hade ja tydligen gåt med på när jag valde att del betala. Kollar fakturarn och nej inte fan står de något sånt där, står att mer info finns att hämta på en sida men de går inte att komma in där. Hur som Sen sa hon att de ahde skickat en faktura men att dom fått tillbax den. MEN HALLÅ DÅ VET NI JU FÖR HELVETE ATT JA INTE FÅTT DEN IDIOTER. va fan hur dom får man bli. Hon gick dock med på att ta bort räntan och något mer men kunde inte ta bort allt för de hade ju legat ute med pengar. Då säger ja att jaha då får ja väll betala med denna och hoppas att ja inte köper från företag som ahr er som levernatör eller av de heter. Då blir hon skit sur och säger ja tråkigt att du känner så men det är ju ditt eget fel. typ hon sa något mer men aj va så iriterad att ja slände på luren.

För att dom/påsten ahr gjort fel så sak ja stå för det. Visst ja visste att ja köpt från blingo och att ja skulle betala men jag hade även retunerat en vara. Så antog att de blivit något fel på vägen eller så.


Nej aj vet inte kasnke är mitt fel ja borde ha vetat att de skickat men fått tillbax den och då ring och tjatat att få en ny faktura eller så. Det är ju värkligen första gången detta har hänt NOT förra gången av de samma jävla problem.

Så gör dig en tjänst och undvik kreditor bara massa idioter! Synd dock för blingo har de så att mn betalar till dom. För nu kommer ja undvika att köpa från blingo pga deras idiot partners eller va man säger.


Nu känns de bättre nu e ja inte lika arg iriterad ja men inte arg hehe att blogga av sig är bra ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback