herre min skapre

Ja va ska man säga bloggandet blir lidande som 3 barns mor och studerande. Men nu e uppgifterna inskickade så de e skönt. Käner mig skit nöjd men samhället hajade mer än ja trode och lärde mig massa. svenskan däremot den av så tråkig och helt onödig att den gjorde ja halv hjärtat. Men kollade på nästa veckas uppgifter de ser skoj så ska göra de i kväll tror ja

I går fyle min dalin år ( jag vet darling stavas darling inte dalin)(vi kallar varandra dalin) så nu känner han sig gammal 27 år. hehe skönt att ha han som e äldre än mig när man känner sig gammal.
Vi åkte iallafall in till stan killarna och gubben gick på bio och så historian om desperado`? ja något sånt den av bra tydligen och ja och R gick runt och shoppade på hms mega rea hahaha ja fyndade massa. Hittade strumpbyxor till Loke för halva halva priset. fick ett par byxor till R och sprumpbyxor till L och 4 halsband för 39  kr. Helt i min smak.
Sen när de var klara gick vi och käkade på pizza hut va smarigt men inte lika bra som våran pizza hut i barkarby!!!!
gubben hanlade oxå godis till kilarna så de fick de fter maten. godis ffären på hötorget e så va säger man smarig? så mycket got och de luktar så got.
Vi strosade vidare ner till blue fox sen för att hndal en tröja till Ronja ska man på rock kryssning så måste man ju vara extra snygg eller hur?
 
blue fox -- länk

måste ju visa att hon e papps tjej eller devil hehehe. funderar på om hon kan ha en rosa rutig kjol till eller svarta byxor ja e får vi se.  hur som vi köpte den sen hittade vi inge mer som vi kände för. Loke ville ah en väska med jack från a nigth mare på men va lite för dyr för de. kasnke som födelsedag precent vem vet. Sen åkte vi hem Ronja bajsade ner sig på tåget overol och allt men de va en härlig dag ändå.



Kan medela att Ronja börjar bli riktigt duktig på babysimet oxå men hon dricker skit mycket matten. När man håller henne i ett av grepen liger hon och lapar i sig vatten. Skitt sött men hon kräks vatten sen men ja va ska man göra.

Ronja sitter solomio nu oxå skit dukitg skrupp blird blir de nrä ja orkar ladda in från kameran hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback