Ingen mer biff

Idag va vi hos bvc efter att vi lämnat killarna. Gick bra men Ronja e ingen biff mer nu börjar kurvan dala. bde på längd och vikt. Hon vägde 6615 och va 62 lång. Hon e ingen liten tjej men inte våran biff. Ligger lite under "normal" kurva nu, käns jobbigt men ja hon rör sig ju MASSA nu så inte så konstigt. Plus hon har inte riktigt tid att äta allt e ju så spännande. Äter igen sig på natten nu i stället, hon som sovit så bra äter nu 2 gånger i h på natten så jobbigt.  Men bvc sa at de kan vara en fas eller att hon inte har tid att äta på natten. får se ska försöka amma henne i våran säng när ja läser hoppas hon kan äta bättre då. Fick papper om mat oxå får se hur vi gör. Funderar på att börja med gröt ifall hon inte e mer mätt inför natten. aja vi får se ska försöka intensiv amma mer på dagen som bvc sa och se om de hjälper. nästa besök hos bv e med de hämska sprutorna huva.

Killarna e jätte glada att vara tillbax på dagis leo mer än loke men ja. Loke blir inte ledsen vilket fall, tror de bara e för att han varit hemma så länge plus att hans favis fröken e borta i ett helt år för hon har ju fått en bebis hehehe.

Nej nu ska ja försöka lista ut hur det e min handledare menar att ja ska plugga. Och va det e för bok ja ska ha i svenska. Inte lätt de där hehhe.

Kommentarer
Postat av: Anonym



Lillan våran låg oxå under kurvan nu denna gång vi va på bvc...suck, förmodligen på grund av att det kör i munnen på henne hon äter inte lika mycket då och att hon rör på sig mer!



Hehe jag har egentligen världens sämsta hy, jag har anlagg för soreasis och är jätte känslig..men kunde inte vänta ;-) fast än så länge läker det jätte bra !

2009-01-14 @ 20:30:59
Postat av: Jessica

Halloj!



Jag svarade på din senaste kommentar genom att kommentera inlägget själv, orkar inte skriva igen... lat ;-)



Min lillplutta har inte heller varit nån biff, fast nu vet jag inte för har inte varit till BVC sen hon var 3 månader men då vägde hon 5710 och var 58 lång. Jag vet inte när nästa rutinbesök blir, men snart hoppas jag. Har du börjat ge smakisar än då? Isabelle har fått smaka lite på havregröt och potatismos, men inga störra framgångar ännu. Det mesta åker ut igen. ;-)



Hoppas ni får en skön helg!



Kramar från Jessica


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback