liket bea

Ja data tiden /egentid och blogg blir på hyllan nu. Tiden går mest till skolan och Ronnis och killarna. Men på måndag kommer de gå mer på dagis så ja hinner plugga mer på dagen och slipper sitta på kvälls/natte tid. Ja ja e sjukt tröt, gubben sa att ja såg ut som ett liv igår härligt härligt. men de e lite så ja känner mig bara göra massa annnat än att tänka en stund på mig själv men de ska bli ändring på. Nu när ja slipper plugga när de finnes tid kan ja plugg på dagarna när r sover eller underhåller sig själv. Känns skönt

Ronja och ja började på babysim i onsdags, mmm ja vet mer stress för mig men onsdagar e Ronjas dag som vi ska hitte på saker på. Jätte fint sim. Dock kännde ja mig ung/gammal. Va typ första barnet för alla där och ja va yngt hehehe om de bara visste att ja har 3 barn hehehe. Ronja tykte de va roligt men behövde en tutt paus så fick amma i vattnet men men gjort de förr med loke så e van hahaha. Lite roligt att i just Ronjas grup va de bara tjejer asså bebisar i de andra grpperna va de mer blandat hehee.


Nej nu sak ja fixa lite (alltid e det något man måste fixa hehehe) svärmor kommer vid 17 och då ska vi köpa de sista till dopet känns skönt snart e det ur världen.


Ronja kommer nog bli en tummsugare förästen suger på tummen hela tiden typ . de e så sjukt sött måste försöka lägga in en bild så ni får se hur sjukt sött de e.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh vad mysigt med babysim! Har jag aldrig provat, men skulle gärna vilja. Måste vara skönt att få hha egentid med minstingen kan jag tänka mig.



Tack för tipset om att smyga ner grönsaker i apelsinjuice! Ska jag garanterat prova! :-)



Lycka till på dopet! Vill se bilder sen!! :-) Och på när Ronja suger på tummen! Lilla Bella hon suger på antingen hela handen eller så på pekfingret. Också sjukt sött! ;-) Pappa gjorde likadant när han var bebis. ;-))



Kramis!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback