middag hos papi

Idag va de middag hos pappi och hans festmö får man ju säga nu. De förlovade sig på ny år så grattis till er. Inte för att han läser detta men ändå för sakens skull!!!

De va hur trevligt som hälst som vanligt. God mat, flygande jakob.
Min farfar och hans fru var oxå där, Syrran och calle oxå. Byte julklappar och hade himla trevligt. Leo och Loke fick provas morfars julklapp oxå wii Leo diaggde de men Loke hajade inte grejen, han e inte så mycket för spel han. Men han fick ett vanligt spel som han blev glad för.
De fick precent kort oxå så i morgon sak vi till Ikea och skaffa saker till deras rum så vi kan fixa de fint.


Måste komma på vem fn som ska få äran att bli Ronjas gudfädrar oxå ingen direkt som ja kan komma på. Eller skulle vilja att mina systrar va det (systar som i bästis och riktiga syster). men tror de inte går.

Kommentarer
Postat av: Yaz

Ah bastis. Jag vet att du garna vill att vi bada skulle vara gudmodrar till Ronja. Och jag skulle se det som varsta aran och bli superduperglad. Men tror inte att Offer skulle godkanna sa det blir nog Martina. Jag kan ju inte vara dar heller vilket jag ar sa ledsen over. Jag kan lassas att jag ar Ronjas gudmor i mitt huvud..

puss alskar dig

Postat av: malllory

varför skulle det inte gå med dom som faddrar då?



Ok, ne de har alltid funkat bra för oss med maten o sådär går ju upp och ned men inga större problem, men sen kom ja o tänka på att de e lite trassel då ju om man ska ge smakisar o så ammning o sånt så jag vet inte kanske väntar ett tag till, dom på bvc sa ju att man kan vänta till dom är 6 mån...men men får se man behöver ju inte brådska!

2009-01-05 @ 19:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback