på onsdag då jevlar

På ondsag kommer min älskling. Hehehe nja då kommer våran nya diskmaskin. Va ju och kollade på en och slog till 8 lax eller va de heter, men då instlaerar dom den tar med den gammla ja fixar allt, och det e de så värt. Mina händer behöver det. Dom ringde idag de som ska komma med den och sa mellan 13-15 på onsdag så killarna får vara hemma då. Orkar inte stressa med dagis och grejs de ska ändå vara lediga på torsdag då gubben e ledig så lika bra. De kommer ju få gå en del nu när ja ska börja plugga, på torsdag smäller det. E lite spänd känner mig peppad. Ska bli skit kul, fast de e svenska ja ska läsa och samhälle vill göra mitt bästa och ha mvg de vore så coolt. Skulle vara skönt att trycka det i ansiktet på mina gammla svensak lärare som sa att ja va ett hopplöst fall.

Fcik besök av familjen alexandra lite spontant så där. Ruggigt trevligt. Kilalrnade hade jätte roligt mest leo tror ja hehehe han diggar dennis. Han sa sen när de gått mamma kan dom koma i morgon oxå? hehe sötis. Loke va mer skeptisk benjamin ville ju ha Ronja hehehe de va inte poppis alls. Han tyckte att alexandra kunde få en i julkalpp av tomten hehehe min sötis loke han älskar sin ronnis.

Kommentarer
Postat av: alexandra

Neeej va söt Leo e!

Så kul att de har så roligt ihop allihoppa:-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback