Grattis Leo

Idag fyller min stora kille 6 år. Tänk att de e 6 år sen han föddes, 6 år sen jag blev mamma för första gången. Lyckan kunde inte vara större. 6 år har gåt sjukt fort, snart e de skola sen kommer tjejer osv sov min kille e stor. Men han e mammas kille och de känns bra. De känndes i magen när klockan var 1917 tiden han e född. kom nästan en tår (ja jag e mesig ja vet) jag e så glad att jag valde att bli mamma.

Imorgon sak han få sin födelsedagspresent av oss, De nya legot som han kollat på på legos hemsida kom till Sverige idag så imorgon borde de komma till affären. De trode hon på br jag pratade med hehehe ja jag har ringt tisss.
Så imorgon sak han få köpa va han vill typ.


Ronja tog 2 steg på raken idag oxå de får så mycket framåt, och den 23 kom hennes 5 (4) tand.

Kommentarer
Postat av: viktoria

hej nu äntligen finns en beskrivning av hur man sätter in sina nya sidor i sina scrapbooking album som du efterfråga för längesedan, skäms enormt att de skulle dröja så länge innan de äntligen kom men nu e de i alla fall där i min blogg på steg-för-steg beskrivningar den länken kram

Postat av: viktoria

hej igen kul att sonen fyllt år, ja tiden springer iväg verkligen alltså min hugo är ju snart 1 år o 6 månader den tiden har rusat förbi o han e stora killen haha :P

2009-08-01 @ 20:56:55
URL: http://viktoriahelena.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha! ;-) Ja, jag är ju faktiskt stolt över min lilla skruttas fina frilla! ;-))) Hon har ju lockar på sidorna också, ser ut som en mini-tant!!! ;-D



Grattis grattis till stora killen Leo! Min stooora kille blir 5 i november. Tycker med det har gått sjukt fort.



Kramen!

2009-08-06 @ 23:03:46
URL: http://rumpnissan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback