för 4 år sen

För 4 år sen så satt jag i soffan högravid och på dag 2 över tiden, visst visst 2 dag över är inte mycket men alla sa att nr 2 kommer alltid före nr 1 så ja förväntade mig inte alls detta. Hur som Jag satt högravid slut efter en dags shopping på ikea och outlet och hade get upp. Jag skulle njuta av att få vara med leo själv innan vi blev fler. Men kl 23 startade värkarna efter poker programet ja kollade på hehehe. Sjukt va tiden går fort.

Idag hade vi kalas för loke, De kom lite folk och de va jätte mysigt trots regnet. Han Blev glad och hde så kul. Blev extra glad att heaven och hekeem kom.
Han bjöd på hello kitty tårta och cupckas, smarrigt va det. Bild kommer väll i bdb sen.
Efter de grillade vi men min mamma bror syrra och hennes gubbe oxå ronjas gudfar.


Vi har flyttat ronjas sång till andra sidan rumet får se hur de går nu borde ja inte hämta henne i sömnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback