tvättstuga+midsommar

Så vad midsommaren över. Fast de känns inte som midsommar längre, har alltid varit ute på sjön i skärgården till midsommar men nu e vi hemma så nej de känns inte som midsomma. Men trevligt som fan för det.

Vi hade över farmoroch farfar och johan och vi grillade och kökade jordgubbar och hade riktigt roligt. Vi Skulle ner till bruket men eftersom de sa att de skulle bli regn så vågade vi inte. Men de gjorde det samma va roligt som de för det.

Igår va dock en bättre dag hehehe.
Jag åkte först in till stan för att hämta ut harry potter biljeterna till permiären. Sen när ja kom hem packade vi ner mat och grejer och drog ut till gåseborg. Tog ronja på ryggen så vi kunde ta oss dit man itne kan med vagn. De va hur skönt som helst inte en människa ute typ. För de va ju regn moln överallt dock inge reng (förens vi va nästan hemma). Vi stekte resterna från igår och de blev skit gått. Kökade även ägg. Allt smakar 100 gånger bättre ute. Sen njöt vi bara av vattnet naturen och allt. Ronja somnade på vägen hem hon va helt slute efter att ha krypigt rumt och utforskat allt.

Nej nu ska jag väll springa till tvättstugan.




Kommentarer
Postat av: Bastis

HAR DU BILJETTER TILL POTTER?!?!?! Oooooh va avis jag ar!! Det har inte jag an. Kan knappt vanta eller hur, det kommer bli sa braaaa. Men fel eftersom det inte e du och jag. Alskar dig systra mi. Hoppas Lokes kort kom tillslut. Puss

Postat av: mallory

låter härligt! :-)

2009-06-24 @ 20:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback