tillbax i värkligheten

Nu e skolan nästan över, bara proven kvar sen e det färdigt. Men proven behöver jag inte mega plugga till inte som till uppgifterna iallafall. Små pluggar lite då och då, käns dock bra för historia e ett roligt ämne.

Nu när skolan e över så går killarna 15 h i veckan på dagis det e skönt men stressig. Vill ha saker att göra med dom så de stressar jag över. Men det e roligt och skönt ändå.
Undra va vi sak hitta på imorgon? kanske bara vara hemma och fixa, aja vi får se.


Nu ligger Ronja i egen säng idag bestämde ja mig att de e dax. Så vi sänkte sängen och fixade fint så när gubben nattade killarna så nattade ja skruttan. Hon fick lite tutte sen sängen gick skit bra , lite för bra. Men de kan vända till natten hehehe. *Håller tummarna*

I går var det babysim som vanligt på onsdagar nu. Ronja e duktig hon fast att hoppa från kanten e inget hon vill göra hehehe hon sitter så bra på kanten och titatr på kompisarna. Som tur så e hon inte helt ensam om att vara emot det Estell vill inte häller hehehe. Men i går hoppade hon från min famn mot kanten och smittade typ mot kanten och tog tag, behövde bara styra henne lite. Då blir man så himla stolt.

Hon e så stor min tjej, hon tror att hon e som killarna. Hon ställer sig upp hela tiden och släpper tror inte de dröjer länge innan hon går. Eller så gör det de hahaha. 


nej nu ska ja ta och sova tror ja håller på att bli sjuk ont i halsen och har sexig röst 

god natt  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback