Tisdag

Så var det måndag nej menar tisdag. Nu när killarna går 15 h försvinner måndagen till en helgdag så man blir konstig i huvudet Men det e najs


Helgen fick fort fast den var lång. I lördags va det ju nationaldag och grejer inte för att vi friade mer än att mysa och grilla men de va nice. Gubben jobbade helg så han var bara med och grillade. Söndagen var de kalas för Leo hos en kompis. Han bodde sjukt långt bort, men smartskaftet Bea låter barnen cykla. Så ni kan ju gissa hur det lätt efter halva vägen från Lokes sida. Leo är en liten tränings kille så han sa inget.

När ja och Loke och Ronja så klart, lämnat Leo gick vi till ica för att köpa en stor glass och njuta av det fina vädret. Men jag får en känsla av att jag glömt spisen på så först får jag sprang hem med vagnen och Loke på släpp på cykeln hehe. 

Igår va en härlig dag, gubben ledig så vi åker alla för lokes 4 års kontroll. Han blev godkänd fast hörseln ska de kolla om nästa år för han typ vädrade ja fick hjälpa massa så de får göras om. för att vara på den säkra sidan. Sen åkte vi till myrorna i ropsten, ville ha coola ramar men åkte hem med en cool medicinsk till Leo en del lp´s till gubben en meandi tröja till Leo, fler böcker och en del musik sago band. En bil till Loke med. Sen blev det gyllene gåsen och hem alla somnade ganska poff sen. 


Vi kämpar på med att få Ronja i egen säng, hon somnar i egen säng ibland protesterar hon andra gånger går de bra. Men hon vaknar alltid i vår säng och jag vet inte hur hon kom dit. Jag måste i sömnen ta över henne.

Jag har problem.


Nej nu ska jag sortera korten jag framkallat over and ut.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Heej!



Ja det går fort! Ja jag är extra glad att hon fått behålla håret eftersom hon är tjej. :-D Matteus var skallig han i dn åldern. Gulligt tycker jag! Jisses vad stor skillnad det är mellan två bebisar i exakt samma ålder! Isabelle har inga tänder än och hon sitter still på sin rumpa. ;-) Bara för några dagar sen har hon dock börjat peka mot lampan och säga "pa" när vi säger "var är lampan". :-) Så sött när de börjar prata.



Vad är det du pluggar nu igen, från det ena till det andra. Jag har börjat fundera mer och mer på att börjka plugga sen när Isabelle blir runt 2. Kan inte komma på vad bara!

Nu står alla tre i dagiskö iaf så får vi väl se hur lång tid det tar... Suck! De behöver stimulansen och jag behöver lite egentid! Eller ja, Isabelletid då. ;-)



Har ni nå planer för sommaren då? Hojta till om ni får för er att åka ner till Liseberg så kan vi träffas. :-) Fast ni är väl stammisar på grönan kan jag tro. Var jag när jag var liten, varje sommar eftersom vi har släkten i stockholm. Men liseberg blir nog också bra. Kanske man kan ta en tur till Skara sommarland också det ligger ju inte allt för långt härifrån. Annars har vi inga jätteplaner. Blir att ligga lågt ett tag.



Ha en härlig dag!!



Kraam!

Postat av: viktoria

hej vännen kul med inlägg ifrån dig, tack. Du menar hur jag förvara mina scrappade LO sidor? Jo de finns speciellt scrapbooking album att köpa i scrapbutik o gekås-ullared har också. Vill du ha bilder på hur de ser ut ex o fickorna o så då menar du?

2009-06-11 @ 17:15:23
URL: http://viktoriahelena.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Hej. Jag ska försöka komma på ngt bra "bildsystem" o fota så att man kan se bra så snart jag hinner.

2009-06-12 @ 06:34:07
URL: http://viktoriahelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback