ÄNTLIGEN Fredag

Typ vilket fall. Fast skönt att det e helg då ska vi hitta på något och ja kan inte sitta och plugga på dagen vilket är lite skönt. Killarna vill till naturhistoriska deras favis. Leo älskar deras människans utställning. Loke älsakr deras dinasarier hehehe. Jag måste säga att ja diggar hela deras utställning. Så glad att mina barn gillar det så man kan njuta av det tillsamans. Plus de lär sig ju massa alltid bra hahaha.

Mamma och Birk kommer idag, dom kommer och hämtar killarna med mig sen sak de vara här hela helgen. Killarna e så glada dom älskar värkligen sin morbror Birk. Himla tur att de bara e 3 års skillnad mellan leo coh birk hehehe så de kan ha extra mycket kul. De är ju mer som syskon än systersöner och morbror. Folk tror ju att de är deras storebror. Jo ja fick abrn som15 åring så kalrt hahaha. Folk trode dock de när han va lite. Passade honom mycket så folk trode de va min och gubbens barn hahaha.


Nej nu måste ja väll plugga om roliga EU. Ska skriva ett informations blad om det. Kanske delar med mig av min nyvunna information sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback