isigt värre

IShalt eller glasgalt? Leo säger s halt och hur som helst är det is halt ute. Vi har börjat gå till dagis och då går vi genom skogen och där e det sjukt isigt hela vägen. Men roligt värsta äventyret på väg till dagis killarna och ja har skit kul hhahaha.

Fick respons på min svenska inl VG baby  jag e så shockad. skit glad jag tror dock inte att jag kommer få vg sen som slut betyg jag tror på G och jag e skit glad om jag får G. Svenska är ett svårt ämne så. Men fan nu blev jag så glad. Stolt som bara den över mig själv.

Ronja ligger som en naken fis och tränar krypning det går så där. Hon e ju van vid att Leo och Loke fixar allt ho vill ha så nu måste hon göra själv. Hahaha men hon kom precis fram till ankan hon värkar chockad hahaha.



Nej nu ska jag göra lite samhälle sen plugga till proven.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Åhh ska du säga .. :-P

Är det någon som är en hurtbulle så är det du!



Va duktigt att du fick Vg i Svenska. Super jue.



Vi Och barnen måste ses någon dag snart. Jag jobbar hela den här helgen. men vi ska hitta en dag.

Sakanr er.

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback