omga va mycket snö

Vaknade idag och fick en smärre chock det va MASSSSSA snö ute. från att ha varit lite snö så lite att man kan sparkcykla till dagis till att åka pulka väder. Inge kul alls vill ah vår nu. Älskar vintern men inte slasket och de e för mycket slask i mellan all snö för att ja ska palla.

Plugg plugg plugg det e mitt lvi känns det som tur man har barnen så man inte blir tokig på hela EU gramatik grejen. Har precis skrivit klart nästan vilket fall min bok analys måste bara låna om boken för man skulle ange vilket kapitel man gillade bäst som ja minsn vilet det var. Så ska ner på bibblan nu strax.

Fick papper i fredags oxå att jag e beviljad att plugga historia oxå så då blir det heltid ja kommer plugga omg. men det e som aj plugar nu så de ska ju gå bra tror jag. Historia var det ämne ja ville plugga för det e ju roligt till skillnad från samhälle. Men om ja tar de kommer jag nog utöka killarnas dagis men en h mer i veckan annars går jag sönder. Då kan guben hämta vissa dagar och bara det skulle göra massa.

Kommentarer
Postat av: mallory

Vill inte ha snö jag heller..idag kom den satans snön igen!Q

2009-03-12 @ 20:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback