*piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip*

Jag tror jag har tagit mig rejält med vatten över huvudet. Eller så är idag bara en jävla pissig dag man kan fråga sig. Ska tydligen läsa 3 boring böcker. Av typ selma lagerlöv och strindberg. JAG HATAR såna böcker. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ. men de ska väll gå får hoppas har ex antal veckor på mig. 

Sen är mitt internet till min bärbära helt fuckt upp. Va skit nära på att slänga skiten alltså datorn i väggen. Internet går upp och ner varje minut. Så ja kan inte ladda ner uppgifterna till min dator som har word nej ja får göra det till gubbens dator utan word och får då skriva i word pad. Ni som skrivit i det vet vilket hel det är.
Sen har vi en grinig tjej som inte är på humör. Och inte vill hon sova häller fast hon e mörs tröt. Nej sak nog stänga ner datorn nu man sak inte försöka plugga när allt bara blir bajs och man vill slå sönder den. Känns bra då men fn, de blir dyrt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback