sessan 7 månader

Idag är den 31 så då e min sessa 7 månader. vet inte om man ska räkna veckor eller så men sak samma idag e den 31 och hon är föd 31 så kör på det.

För 7 månader sen va hon en mini plutt söt som socker men så liten nu sitter hon så sött på golvet och tar sig runt på rumpan och e allmänt glad i livet. Min älskade sessa du är älskad .

att mitt liv kan vara så perfa (ibland mer än annars) har två underbara söner och en underbar dotter. va mer kunde man önska sig?

fick precis en present av dottern kanske ska ta och byta på den?


Är snart klar med historai as inl 1. bara en fråga kvar men har frågat läraren om en sak så måste vänta lite på svar så ja inte missuppfattar frågan. 
Medans jag vänatde tänkte ja jag söker på frågan och ser va jag får för svar. och tro på fan det e någon som har skrivit i något formum att den behöver hjälp med alla dessa frågor. och någon har svarar ioförsig kortfattat  och inte på alla frågor men ändå. fan de va drygt. Själv sliter man med läsningen och resonemang medans andra åker räkmacka. Mina svar stämde bra med de svar personen fått fast mina var mer utvecklande eller vad man skriver det känndes skönt iallafall. ville inte tita på sista frågan de ska ja göra när jag själv svarat på den . kanske då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback