storstädning och skrik attack

OJOJOJ idag kan ja sitta still och känna att jag förtjänar det. Har storstädat hela undervåningen. Tvättat fönsterna skurat och haft mig och bytt gardiner. Ska ta övervåningen strax tror ja om Ronja e med på det. De jobbiga med två våningar är att näa man e klar med en så har man en till. Visst i en lägenhet har man lika stort men allt på ett plan (oftast) då känns de lättare tycker jag hahaha men jag e konstig.

Idag när jag lämnat killarna fick ronja för sig att kallskrika tills vi kom hem va ja än gjorde så skrek hon. Såååå roligt not. Men sen lagom tilsl vi kom hem somande hon. Sov i 2 h längsta hon sovit sen hon va liten hehehe. Nu sitter hon och plockar med leksakerna ja städat undan. Att ha barn asså varför städar man? skoja bara de e inte så stökia ja e nog värst hemma.

I går va ja ensam hemma med barnen, gubben jobbade kväll. Så vi tog fram sminket och lyssnade på kizz och så sminkade ja barnen som kizz hehehe. De va mycket populärt. Leo fick även måla naglarna svarta. Ja berättade att pappa hade de när han och jag träffade så då ville han oxå ha det.

Nej nu ska ja åka till jakan och handal ny jacka till Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback