Vardag igen

Nu är vardagen tillbax med allt va de innebär. Sitter och beställer lite böcker ja måste ha inför kommande kurser. Ronja leker och bajsar på golvet. Multi taskin tjej man har.
Men det e sjukt va dyrt det e med böcker och sjukt att man som student ska få så lite stöd då. 1/4 av de ja får av csn går till böcker. Sjuk och då ahr ja inte köpt allt än. Sjukt men men sista gången jag köper böcker för nu har jag allt. (nästan) Ska dock se om de sista ja behöver finns på bibblan. Sen måste ja se till att sälja av mina gammla kurs böcker oxå. Måste måste fixa.
Ska öka kilalrnas tid på dagis har jag bestämt. Inte mer än1 h per dag men ändå då kan gubben hämta de några dagar och de skulle vara så skönt. Kan sluar 15 vissa dagar men eftersom kilalrna går till15 så kan han ju inte hämta. Så ska fixa det. Käns häsmkt dock då jag e hemma på dagarna men ja jag e ju inte bara hemma jag e student de har folk svårt att ftta. specietl en försöken på illarnas dagis känns det som. Men men skit i henne.

Nej nu e Ronja klar dax att byta.

längtar till juni då ska ja vara mamma ledig endast *längtar*

Kommentarer
Postat av: Nadja

åhh du e så duktig min kära vän.. pluggar och är mamma till 3 st små busungar plus att du är en bra sambo til din man oxå. :-)



säger ju d.. Du är min inspirationskälla. världens hurtigaste och duktigaste mamma/person/kvinna.



Underbart!



saknar er alla oxå.

Pussa killarna och lill tjejen.

Kram

Postat av: viktoria

jopp de e verkligen trist o jobbigt men får försöka ta nya tag igen o hitta ngt annat.

2009-03-18 @ 10:56:36
URL: http://viktoriahelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback