dag 3 på jobbet

Så jobbar man nu dåra. Idag e dag 3 och ja jobbar kväll. Skönt men ändå inte skönt. Skönt att slippa vakna 5 men jobbigt att börja 16 och sluta sent. Sen inge kul att åka från kista hem själv på kvälla. Som tur tar de max 3 min till bussen så. Men läskigt ändå.

Men ja jag stor trivs på jobbet. Underbra bonde för at inte nämna för mycket med sekreteses lagen, och härliga arbetskamrater, ja nästan alla hehe me man kan inte gilla alla. Men jag kan jobba me de, och de e väll de som e huvudsaken.

Igår när jag e på jobbet vem ringer inte då? jo dagis ronja har kräkts och måste hämtas *panik*. Ringer gubben så han hämtar. Jag skyndar mig hem sen efter jag slutat så när ja kommer hem drog han för att jobba vidare. Han kväll jag dag. men jag vill inte vaba än, och gubben vill inte att jag ska de häller så fick bli lite så här. Sen får han ut bättre om han vabar än jag tror jag så måste tänka så oxå. 

Nej om man ska ta och sova lite inanna man ska åka.


Måste säga att man uppskattar sina barn mycket mer nu när man inte får se de så mycket, jag njuter mer av de lila och så sak de bli skit skönt imorgon när jag e ledig och får va med de hela dagen hehehe *lyx*  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback