happy halloween

Så va allahelgon helgen till sitt slut. Vi köpte så klart godis för förra året kom de massa ungar men vi hade inge gofis hemma. Så iår sa vi nu sak vi ha. Men kom de några ungar? nja 3 st och då kom 2 av de tillsamans. Den första som kom va leos kompis så leo kläde på sig en sklätt ridar kreation och hängde med. Sen lekte de hemma hos honom. Fan riktigt stolt över leo, som kom och fråga mig om va han fick och inte innan han gjorde. Sen kom de hem till oss och lekte och spelade lite tv- spel. Men vi har ju gammla nintendo spel så han frågade men av e de här för spel? har ni inte nintendo wii eller game cube? HAHAHAHAHA  nä du lille gubbe här e det retro grejer som gäller. Mycket roligare ju. Och mycket svårare ta lolo 2 tex? hur svårt och hur mycket måste man inte tänka på de va? hehehehe


I fredags va ja och gubben på bio och middag. Farmor fick inga bieffekter förutom ont i armen så de passade kidsen och vi drog i väg. Såg zombiland, skit bra film hade allt humor, kärlek, "skräk", drama och ja typ allt fast för lite zombis tycker jag. Men helt klart en film att se. vi käkade på en mongolisk resturang på sveavägen fy fan de va äkligt inte alls bra mat. Fick mag kramp. Men de blev en lyckad kväl ändå.


Får se va vi ska hitta på idag gubben börjar jobba det e ju först november idag. I morgon början jag jobba omg omg omg roligt,läskigt kul och skrämande. Fy för att va borta från mina barn men ska bli kul att få bli vuxen.

Men de dagarna ja börjar tidigt och måste hämta båda barnen då kommer ja inte tycka de e så jävla kul. 
Lämna barnen 06:30 och hämta de 17:30 mmm härligt det. Nej inte alls, kommer åka hemifrån kvart i 6 och komma hem typ kvart i 6 eller 6 fyfan. Som tur e det inte så många dagar av det och ja jag vet sånt e det men ja va fan  inte kul för det. Men alla har vi väll jobbigt på vårat egna sätt.


Nä nu ska ja vara med barnen käka frulle kanske för nu e leo vaken. Ronja går ju upp 6 och leo vid nu hehe.
Loke blir väkt av ronja.

Kommentarer
Postat av: mallory

så typiskt när man inget har hemma då kommer massa ungar, sen året efter kommer dom säkert ihåg o skiter i ens hus och då har man köpt :-D haha



Härligt med ensam tid med dig o gubben :-D Är så skönt ibland!! :-D



Kul att du ska jobba!! grattis till vuxenlivet och mera pengar ;-) haha, önskar jag med att jag fick, jobb o mer pengar...men samtidigt jobbigt attt jobba juu!! .-D

2009-11-01 @ 20:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback