jobb jobb jobb

Det e det ända ja skriver om känns det. Men det e ju oxå så det e nu i början innan kroppen och ja vant mig. Men nu somnar jag inte med barnen mer det e alltid skönt. Idag blir de kväll ska snart åka. Minns inte vem ja jobbar med, lite jobbigt, samt jag vet itne om jag kommer vara själv sista h. Men men gjort de inan de med så de fix ja. 


Igår va ja ledig SÅ skönt. Men loke va hängig så de va trist. Men skönt att bara ha leo att hämta och lämna och då tidigt. Men han ville till sin kompis när jag hade hämtat honom så han fick ja inte se för det. Men jag tog en LÅÅÅÅNG  sago stund. Fick en ny bok alla vi barn i bullerbyn den va bra till och med loke lyssnade. 


Nej nu sak ja fixa håret sen dra woho 40 min i den blåa bussen not roligt.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback