Ledig

Nu har jag typ jobbar i en månad. Nice nice. Men nästa månad blir värre,eftersom de håller på at starta upp och inte allt e klart e jag inte fast än blir i januari. så man får ta tider så inget shema att följa nu häller utan bara slatt tider. Men fick i hopp 130 h så de känns skönt. min kollega fick bara 50h hon kan dock få fler om hon går till andra avd. Men de vill hon inte.

I januari får jag iallafall ett fast shema på troligen 80% de sak bli skönt.


I onsdags tror ja de var så hade kista centrum ny öppning av sin kids court eller va den hete. Såg i tidningen att de skulle släja adventskalendrar så ja pratade med mina kollegaor om ja kunde springa dit på min rast och de sa visst  ta det lungt kolla du. Och de va tur för ja va inte ensam om att ha sett det tydligen.

Fick köa i 30 min men så va de oxå 25% rabbat nice nice killarna blev så glada de har velat ha en sådan längde. leo sen 2 år tillba men vi har alltid kommit för sent men nu va ja där när de öppnade.

Idag e ledig och lör sön med så skönt. Vi sak baka pepparkakor idag tror jag.  Nej nu ska ja fixa i badrumet på måndag kommer de och kollar på vårat mögel.


Leos


Lokes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback