morgon stund med guld i mun?

Nej vetefan om de e så sant. Klockan ringde 5 i morse e nu strax efter halv 6. Måste upp tidigare när man sak åka i väg 6 annars kan jag inte äta. Men fy inte kul när klockan e 5 fast bara vänja sig nästa vecka blir det många morgnar om ja inte mins fel. Och gubben kommer jobba morgon hela veckan så det e jag som får ta barnen till dagis/farmor. Men men det ska väll gå de med.


I går tappade jag för övrigt mitt busskort fan i helvete liksom. Va en vecka gammalt skit kul. Men va ska man göra? va jätte stressad jag slutade 21 och bussen fick 2104 eller 2134 så skyndade och han med den 2104 men någonstans på bussen tappade jag tydligen kortet och när jag sak byta buss e den borta. Sådant som händer jo visst men fan va drygt och vi som måste spara pengar. Ingen cola för bea nu inte.


nej nu sak jag väll ta och fixa de sista bussen går snart jippi

nej ja e inte avensjuk på gubben som får sova vidae men en liten söt Ronja brevid sig nej nej.

Kommentarer
Postat av: Bästis

Jag är så sjukt stolt över dig bästis som jobbar så hårt o klagar så lite. Du är allt en superkvinna må jag säga! Älskar dig masssa. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback