24/11

Hel veckan har varit skit skön. Leo har haft de bra i skolan inskolningen med Ronja har gåt skit bra så hon e typ klar. Och Loke har haft kul på dagis de har varit på bio.  Och nästa vecka e det lov kan säga de känns skönt. Ska passa på att vara med barnen så mycket de bara går. Kommer kännas skumt nu när ja ska jobba. efter 6 år att vara hemma och plugga ska ja jobba. Skit kul men läskigt


Själv har jag äntligen fått mitt shema. Känns kul men jobbigt blir en del borta men de e väll så de e. Tjänsten va först bara till 75 % sa de, men nu har de ökat till 100%. Sen när prov tiden är över ska jag be om at få gå ner i tid. Men ja som tur har vi ju svärmor som kan hjälpa till så så hämskt e det inte. 

De dagar vi båda börjar tidigt kommer ja lämna leo hos farmor och sen lämna de andra på dagis. Dagis öppnar före fritis så för att ja ska hinna så måste de bli så.  Gubben börjar 6 och aj då e ju inte dagis ens öppet så. Tur farmor bor nära dagis hahahaha.


Idag va vi på viksjödagens för barn vi va sena för vi tog de lugnt, så vi han inte så mycket men fick godis påsar och hade trevligt.




Får avsluta inlägget med att säga att den 22 okt så firade ja och gubben 9 år tillsamans. Heregud har de bara gått 9 år känns som i går vi låg i min säng i 4 dagar och bara gick ut på natten för att äta. Hoppas på 9 underbara år till min älskling. Älskar dig kristoffer mer än du nog anar ska nog gå och ge dig en puss nu bara så där känns som att de e på sin plats.


*SMACK*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback