HAPPY CAMPER

För att sno ett ut tryck från bästis. 
Idag e la en bra dag. Min oror e liksom borta ja svävar på moln.



"jag e så lycklig idag hnde det en grej det känns som om solen skiner in om mig" 


 Imorse efter att ja lämnat leo och gubben e och lämnar loke ringer telefonen och det är arbetsgivaren ja va på interjuv hos för ett tag sen. De tog ett tag innan ja koplade va de va hon sa men till slut föll poleten ner,



JAG AHR FÅTT ETT JOBB omg omg omg bbqsås

skit glad och jätte nervös. Nu ska ja bli stor på RIKTIGT eller ja men ni vet av ja menar.

och i helgen får vi en tvättmaskin och soffor till ute platsen av svärmor.

nu känns det dock som att de går för bra va kommer at skita sig totalt???? de går för bra här. eller e det min tur att få njuta av lite tur och flyt?


Nej nu sak ja bara njuta av att vara lycklig,,



på måndag skriver ja på kontraktet



ska hon (den stora ) bli stor ? hur ska de gå?


Kommentarer
Postat av: Yaz

AAAAH!!! DU FICK JOBBET!?!?!? ååååh va glad jag blir!!! Härligt Bästis HÄRLIGT!!!!!! Du måste ju vara hur bäst som helst som får jobb på första försöket! Så stolt över dig! PUSS

Postat av: Linda

Heeej!! Kul att du fått jobb!! GRATTIS.. :D SÅ himla söt ronja är på bilden du lagt upp =D Stor tjej nu.. Ha det bra. Kram

2009-10-07 @ 22:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback