paus i städadet

Tar mig en liten paus i städanadet.
Leo e i skolan och Loke på dagis och Ronja och gubben har inskolning, så jag e solo hemma så passar på att städa. Dock en paus nu för de e ju vbå på tv.

Måste bara skriva om min underbara Loke. Han e helt underbar och toki. Han bäddar sin säng varje dag utan att j säger till, och de blir snyggt oxå. Idag frågade han Leo om han fick bädda hans säng oxå. Leo som inte gillar att städa så själv klart ja.
Vi bäddar sällan sängarna (vanna från min barndom, syrran är alergisk mot kvalstrer så då e de inge bra att bädda) så vet inte varör loke har börjat med det.


För att byta ämne så går de jätte bra för ronja på dagis. Hon verkar trivas och gilla sina fröknar. Barnen (enligt gubben) är jätte mysiga och snälla så de känns jätte bra. På fredag ska ja inskola får se hur de går. När gubben inskolade loke och sen tog ja över gick de skit dåligt så få se.


Nej nu lite mer vbå sen städa de sista

Kommentarer
Postat av: mallory

hah va gulligt att han gör de lilla loke :-D

dom kan ju få för sig saker de små :-D



Ahhh skrivit kontrakt o allt, häftigt!



Åh stora tjejen o går på dagis o allt!! :-D

2009-10-14 @ 21:44:51
Postat av: alexandra

Ååå dagistjejen, va skönt att det går bra!



Tack gumman, men är inte säker på om jag vill behålla färgen dock? haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback