Ronja e solo

Idag e första dagen som Ronja e solo på dagis. Spännande och jobbigt. Jag var med i går och de gick bra, hon va lite mammig men ja inget nytt precis. Men hon sprang runt och lekte och ja satt och lekte med andra barn. Jag e typ bäst på sandkakor så hade många fans. Men kom de allt för nära mig kom Ronja och ville sitta i mitt knä. HAHAHA min söt lök.

Men nu e hon där själv, de gick bra att lämna henne trode hon skulle gråta men de va bar lite snällit i 2-3 sek sen verkade de va bra hörde inge kallskrik så kändes otroligt skönt.


Måste skriva en liten rolig sak om min skrutta lut. Jag e lite besatt av att sprita händerna. Fick de när ja fick i skolan och vi spritade hela tiden ( inget med denna svininfluensa att göra alltså). Så jag ahr ju en flasak hemma och spritar då och då. Så nu ahr Ronja sett detta och hon tar min flaska och "spritar" sina händer. Den e ju stängd så de kommer inget men hon står där och knuagr med händerna som om hon hade. 

Ser hon en sådan flaska ute eller så börjar hon tväta händerna heheh och hon blir skit glad det e tydligen jätte skoj.


Nä nu kom posten ska se om mitt shema kom idag hoppas  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback