Sista dagen

Idag va ja och ronja på öf för sista gången typ. Nu när hon ska börja på dagis och ja joba får och kan vi ju inte gå. Vi hämtade våran gips avgjutning och hon lekte och hade skoj.

Sen drog vi till ica och åt korv på icas fik. 5 kr för en korv e bra, plus de har de godaste korvarna ja käkat.
På hemvägen somnade hon och nu ligger hon och tuttar. Jag vet vi borde sluta men de e så mysigt och så e jag övertygad om att ammar man länge e barnen mindre sjuka.  
Loke e aldrig sjuk och han ammade (för)länge.


Idg när ja lämnade leo (gubben ehmma me de andra) i skolan gick vi och pratade om allt och inget hela vägen. Så skönt att få lite leo tid om bara för 10 min. Han höll mig i handen ända tilsl vi kom till skolgården då släpte han och ja hajade va de va så ja sa inget. Min söta fina stora leo.

Kommentarer
Postat av: mallory

hhee jo de var allt lite mysigt :-D



Jo hon har gått ganska länge några veckor innan hon fyllde ett :-D Härjar som en galning!!



Jo det förstår jag vill med få cash!

2009-10-09 @ 19:11:42
Postat av: viktoria

hej i de formatet och den tjockleken tar jag mellan 70 - 80 kr om du inte önskar mer exlusiva detaljer eller papper. ;-) Mvh viktoria. Maila om du vill beställa BIA bok eller ngt annat. kram

Postat av: viktoria

hej igen, ja men hör av dig som sagt på mailen. Vet dock ej om jag har de vita papprerna till 3 hela böcker men kan du tänka dig ett annat vitt skiv papper till någon/några böcker så fixar det sig. (Papprerna är köpta på Gekås vilket är långt ifrån där jag bor och nu är det snart slut alltså) Men jag har andra helvita skrivpapper som jag kan ha i boken som sagt. ;-) Kram. Maila när du vet. Man betalar efter att jag skapat alsterna men innan jag skickar dem eller om man vill komma o köpa dem hos mig så betalar man kontant här hemma direkt i ingared, alingsås. Mitt ansvar slutar när jag lagt dem på posten (portot tillkommer i din räkning till mig) Ha det toppen. Mvh vickan

2009-10-12 @ 19:49:51
URL: http://viktoriahelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback