Fredag hum

Idag e det fredag härligt, de va meningen att vi skulle till min mamma men nu e planerna på is lillebror mår inge bra och ja vi vill ju inte ha något. Men mamma ska ringa senare och berätta hur han mår. Kan bero på att de va ute hela dagen i går i ös regnet och hade sån där ute dag. Vi får se helt enkelt.

I onsdags va ja barnledig med min bella. Vi va inne i stan gick runt snackade skit kollade kläder och saker samt käkade och fikade. Så skönt att vara själv men ja måste vara ärlig ja sakande min skrutta massa. Speciellt när man e inne i stan och ser alla andra som e föräldralediga.

Nu går Ronja runt och säger hej hej till mig och Loke hela tiden. Han uppskattar de inte lika mycket som ja tror ja hehehe.

I går regnade det ju så då passade ja på att pröva regnkläderna på Ronja. Alltså killarnas gamla, förstora för visso men de gick skit bra hon va så nöjd i vatten pölen.


Nej nu ska ja fixa lite medans det e lungt hehehe.


Ronja vet av tutte e föresten hehe säger man var e tutten peckar hon på min tutte och as skrattar. Min tuttefia det.

Kommentarer
Postat av: viktoria

hej. Kul att höra ifrån dig. ;-) Ja man kan ju scrappa i vilkent storlek man vill så det är klart man kan det, man kan antingen scrappa i de storlekar vanliga butiker säljer ramar osv i eller specialbeställa ram o glas till den storlek man scrappat i det borde gå utmärkt. Ha själv inte gjort det eftersom jag har ett album med Hugo och ett med annat och flera med olika semestrar o annat ;-) Du kan även beställa album ifrån mig med kort på exakt det du vill. Eller att jag endast gör basen för boken och så dekorerar du den själv. Jag har ju en BIA - Bind-it-All maskin som gör att jag kan skapa mina egna album mm. Lycka till vännen. Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback