fredag is the dag

Jag och bloggen e inte så bra känner ja, men vi kämpar på.

I onsdags va ja och Ronja på öf trevligt som vanligt. Ronja rörde och ja fick prata lite. Gubben va hemma för frysen hade pajat så han tog hand om allt sånt jag bara orkade inte.

i går va leo på fotboll, han e la duktig va målvakt och släpte va ja kunde se inte in ett enda mål. Sista träningen för knateskola nästa vecka sen blir de riktigt fotboll, om han vill fortsätta men de tror ja nog.


Idag står de många saker på dagårdningen typ. Först va det skola för leo som vanligt. Sen ska ja på jobb interjuv för ett servis hus i kista spännande som fan. E skit nervös för jag har ju itne gåt på någon interjuv innan. Sen e ja lite krasslig oxå så man känner sig ju inte 100 men men, jag ska ge mitt bästa och sen får vi se.

Efter det blir det hämtning av Leo och sen sak vi till Ida och Calle och deras barn oh kolla på deras nya hus. Spännande spännande.

Nej nu ska ja fixa lite och sen dra ner måste till banken först oxå så. ha det göt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback